Lice tvoje, Gospodine, ja tražim...


09.08.2006., srijeda


Nekako Te u ove dane nemam potrebe pitati o tajni mog života. Više sam zagledan u ljepotu koju otkrivam u Tebi. I riječi su mi postale suvišne kad pred Tobom stojim ili o Tebi mislim. Bez riječi stojim pred Tobom. Štoviše, ja postajem riječ koja se hoće nastaniti u Tebi i koja Tebe hoće ponovno utjeloviti. Htio bih ono što sam Te jednoć molio: da Ti i ja postanemo jedno (rekoše mi da nije previše to moliti, pa sam se odvažio…). „Kad sam s Tobom ne veselim se zemlji“, kad je moje srce zagledano u Tebe slutim vječnost na svojem dlanu… Gospodine, hoćeš li utažiti moju žeđ, hoćeš li udovoljiti mojoj čežnji?

Pogledaj me kako sanjam o jutru u kojem ću Te zagrliti! Preobrazit će me Tvoja ljepota. Zrake Tvoga sjaja odsijevat će na mojem licu, i nikad se više neće uprljati vremenitošću. Do tada, koracam i tragam za Istinom. Ja sam tek hodočasnik! Znam da, dok sam na putu, ne mogu biti Njen posjednik; tek tragač za Njom, nošen silnom čežnjom da je dohvatim. Ponekad ne znam gdje tražiti; često tražim na krivom mjestu; nerijetko na krivim putovima otkrivam sjene njezine… Ali vjerujem u obećano jutro, i vjerujući iščekujem!

Šutim i dalje. Slutim Istinu. Opija me miris njezine ljepote. Kraljevstvo Njegovo u meni otkriva mi prostranstva vječnosti. Ona je u meni! Nagovaram sam sebe: zaputi se u svoje dubine, odvaži se putovati daleko, pozdravi se sa prividom svojim, zagrli čovještvo svoje, živi nebo u zemnosti svojoj… Vidjet ćeš, ljepota je u skrovitosti tvoga srca, onamo gdje žubori tvoj iskon.

- 09:54 - Ti kažeš: (17) - Ponesi sa sobom - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

DA/NE?

Napisah: