Lice tvoje, Gospodine, ja tražim...


06.03.2007., utorak

Vrh Golgote

Ovih dana, ponesen usputnim riječima sretnutih prolaznika, uhvatim se često u motrenju Tvoga križa. I nema nekog posebnog sjaja na njemu, osim Tvoga tijela koje bezživotno visi... Zapravo, motrim jedino Tvoj lik. Gledam kako su Te proboli. Čitam u Tebi sva raspinjanja kojih krike čujem u svojoj blizini. Nisam Šimun, niti Veronika... A ni hrabrosti kao Učenik nemam da ostanem podno tih križeva, i da izdržim skončavanje svih tih osuđenika. A možda bih trebao?!

Vraćam se sebi. Moja getsemanska agonija i moji golgotski krici ne puštaju me dijeliti muku s drugima. Odveć sam svoj... A ne bih htio! Zato ću, dok sam pognut do Tvojih nogu, misliti i na one viđene. I njihova muka u meni će biti Tebi blizu. I njima Ti. Što bih drugo mogao?! Pogledom Te grlim, a svojim bićem živim. Ti patiš u svima. Po Tebi i ja. Tvoje ruke me pridižu. Tvoj pogled zaustavljen na meni stišava moju bol. Propinjem se Tvome križu i gubim svoj pogled u ljepoti koju, dok bijah pognut, nisam niti slutio.

- 17:51 - Ti kažeš: (6) - Ponesi sa sobom - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

DA/NE?

Napisah: