Lice tvoje, Gospodine, ja tražim...


31.08.2007., petak

Darujem ti dar

Mnoge si korake pomiješao s mojima. Nisam ih tražio, nisi me pitao, nisam ih niti odbio… To je Tvoj dar. Vidim, Ti želiš koračati s nama. I ja i oni grlimo Te svojim životima. Želimo koracati u Tvome svijetlu, i piti s Tvoga izvora. Znademo da od te vode – koja si Ti – nećemo ožednjeti. Zapravo, vodu koju nam Ti daješ i kojom utažuješ našu žeđ čini da smo još više žedni. Koje li suprotnosti?! I dobro je da je tako: tko Te može dovoljno imati, i tko Te može posjedovati? Daješ nam se potpuno, a mi ne možemo svojim rukama obuhvatiti Tvoja prostranstva. Tek Te kušamo zadržati žeđajući i upijajući… I drugima dajući…

Molim Te: budi s nama, vodi nas, uči nas, čuvaj nas… Budi naš Dar! Nek Tvoj pogled preobražava naše strahove, ostvaruje naše nade i lomi naša razočaranja. Otkrivaj nam sebe, darivaj nam druge, uči nas ljubiti… I sve što želimo nek bude Tvojim blagoslovom posvećeno. Želimo za Tebe živjeti, ali – maleni smo, i nismo sigurni upraviti naše korake. Zato, putuj s nama, nastavi koracati s nama… Govori nam: meni i njima. Ražari nam srca ljubavlju dok nam zboriš. I sačuvaj nas u ljubavi.

I daruj nam svoga Duha. On neka nas uvede u istinu o Tebi. Neka nas učini hrabrim svjedocima. Daruj nam Duha koji će nas učiti umirati sebi, a živjeti drugima.

Gospodine, Učitelju, Prijatelju… Čuvaj ih u svojoj ljubavi! Ti si mi ih dao, a ja ih darujem Tebi. Neka žive u Tebi i za Tebe!

Amen!

- 22:00 - Ti kažeš: (9) - Ponesi sa sobom - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

DA/NE?

Napisah: